Get Out!!! Get Out!!

adus!!!...aku harap org kita jgn la tiru sikap seperti ini....dlm kira2 pukul 11 malam td terjadinya satu kemalangan antara bas express dgn sebuah van dihadapan kedai ayah aku....boleh dikatekan teruk jgk, sebelah kanan van remuk abis....alhamdulillah tiada yg cedera parah cuma anak pemandu tersebut kakinya tersepit dipintu kereta....semasa kemalangan tu aku cuba membantu tetapi malangnya aku dihalau oleh pemandu tue...heran sungguh sikap "org putih" ni(utk pengetahuan rakan2 yg dilanggar oleh bas express ni keluarga org putih) kita cuba membantu anak nya yg sedang tersepit tapi die halau kita dgn nada yg tinggi "Get Out!!!" terkedu aku dibuat nya...dgn hati yg bengkek aku blah trus menjamu air teh o laici kat kedai ayah aku....ramai jgk nak membantu tapi perkataan "Get Out!!!" mesti kuar dari mulut "org putih" ni....BODO!!! ni ayat aku luah kan utk "org putih" tue...yela...kita ingin menolong tapi dia plak belagak cam superman je kuat nya.....walau ape pun aku harap rakan2 jgn la meniru sikap org BODO!!! cam tue ok...jika anda memerlukan bantuan jgn berlagak atau sombong...kita ni manusia biasa...kita bukan nya superhero....kalo superhero satu je dlm dunia ni name nya monster kekhai...hahaha!!!!

3 comments:

BlogAdmin said...

Get out = dia suruh keluar ..keluarkan anak dia.. Kalau GET LOST baru dia halau.... mungkin dia takut korang raba2 anak dia kut..hehehe

Arzul said...

mana datang orang puteh naik van kat bgajah ni..musykil2! huhu

MOnSter KEkhai said...

mmg nak kuar kan anak die tapi die tepis sape yg pegang anak die...dgn nada marah die halau sape2 yg dtg nak tolong...pening2....haa...van jename naza citra...keh keh