6 : 10 am - cerita awal pagi

Dah subuh daa...cerita ape nak aku bwk utk entri kali ni?...entah la...kebelakangan ni jiwa agak kucar kacir skit....dah hampir beberape minggu mata ni ringan je terbuka....xmo nak lelap2...kalo lelap pun mesti terjaga balik...mungkin macam2 aku pikirkan....ape2 aku serah dan bertawakal pada Allah...huh!!..tiap kali aku mengeluh mesti teringat arwah mok cik...selalu die kate "tak elok mengeluh along...mcm tak bersyukur ape yg ada sekarang"....Al-Fatihan utk arwah mak sedare yg aku syg....minggu depan aku akan pergi ke satu destinasi yg mmg aku tak sabar nak pi...walau kdg2 hati ni risau tidak diterima tapi aku gagah kan jugk....bak ckp org lame2...tak kenal maka tak cinta...lagipun aku nak buktikan pada seseorg yg aku mmg ikhlas....ikhlas dri hati...harap kedatangan aku ini dapat membuat hati die berbunga kembali...dan keluarga disana dpt menerima aku yg serba kekurangan ni...alhamdulillah aku sekarang cube berubah dan berubah kearah yg lebih baik...cube perbaiki lima waktu...cuba perbaiki tingkah laku...ape yg penting aku buat kerana Allah dan balasan syurga kelak...insyallah!!...destinasi kali ni mmg mencabar...harap aku pergi dgn harapan pulang dgn senyuman manis di pipi....amin!!!....FnH

2 comments:

aku yang tak femes said...

ko nak gi masuk meminang ke?

MOnSter KEkhai said...

blum lagi...kene tunggu jawapan dari si die...yg ini tuk kenal kan diri pada family die....lagipun akak die tunang....