Juang terus!!!

 

Bak org lama kata….blum ajal…blum perjuangan tamat…blum juang habis-habisan…jgn nampak putus asa…..

Mula-mula aku ingat kan segala perancangan akan berjalan lancar….nampak nya ade dugaan yg mendatang….cume kali ini agak buntu utk aku hadapinya….utk mencari restu keluarga mmg sukar….tapi aku akn usaha…moga usaha aku ini di makbulkan Allah….hanya Dia yang menentukan…kita hanya mampu merancang….

Huh!…kali ini entri agak jiwa jiwa…mmg la..sbb aku dlm mood jiwa jiwa…nak wat cam ner…dah syg kan….kene la buktikan kita benar2 ikhlas utk si dia…terima kasih pada si dia kerana berterus terang pada aku….aku tahu si dia pun serba salah utk bgtau…aku x salahkan si dia…

Tiba-tiba aku nak nyanyi lagu gurindam jiwa…arererer

1 comments:

ciknana said...

hai bigbro....nak bagi award to you....keep and touch..http://cikbibahyana.blogspot.com/2011/05/one-lovely-blog-award.html