Sang…

Sang Pemuja…..

Hari ini aku cuba untuk memuja dan memuja lagi….ohh!…mana mungkin untuk memuja jika dia yang di puja tiada di depan mata….aku cuba mencari nya…mencari dalam ketidakpastian yang aku boleh dan akan dapat memuja…aku berniat baik…cuma sekadar ingin memuja segala ada di dalam nya…..

ohhh!….pujaan ku…

Sang Pengorban Jiwa ….

Ohh!….jiwa raga….nyawa..udara….jika itu yang dapat aku gadaikan….aku serahkan segalanya pada dia….setiap titik darah…setiap titik air mata….bukan milik aku….milik nya….milik nya!!!….

yaaa!!….engkau yang satu!….

Sang Setia

Dia yang satu….dia segala nya…dia ada dalam hati ini….dia…dia…dia….dia tidak akan luput dalam hati aku ini….tolonglah…aku benar setia…aku benar ada kamu….tidak ada yang lain selain kamu…..

ohhhh!!…air mata…..

Sang Air Mata

Tangis ku ini bukan kerana sedih….bukan kerana marah….aku gembira….gembira ada nya kamu di dalam hati….bukan aku mahu menitiskan air mata ini untuk membuat kamu sedih cuma itu tanda kesyukuran aku…..syukur  nya aku….terima lah air mata ini!….

 

Aku hanya ada Mu Ya Allah!…..

0 comments: