Rajin…

 

Assalamualaikum…

Aku sekarang kerja double…siang aku di Seri Iskandar…malam aku di kedai mak…agak meletih kan juga la…rehat dlm sehari 4jam…kerja kul 9am hingga 3 atau 4 am….peh!!!…

Duit punya pasal terpaksa la aku merajinkan diri siang dan malam….syukur pada Allah sangat kerana menyenangkan aku untuk mencari pendapatan sampingan…cuma kene usaha lebih dan kene banyak bersabar…

Kadang kadang kemalasan melanda diri…aku paksa kan juga untuk ke kedai mak…sapa lagi nak tolong bukan aku…

Dan esok BIRTHDAY aku!!! dan arwah ayah….

“Kamu nak celebrate ke hari jadi?” tanya mak semalam

Aku hanya gelengkan kepala saja…aku xde mood sebenar nya…arwah dah takda untuk aku raikan bersama…cuma aku minta mak watkan rendang ayam dan pulut kuning je esok…insyallah sok aku nak ziarah kubur ayah….rindu ayah….

0 comments: