#AwalMuharam

blog

Assalamualaikum…

Salam Awal Muharam…salam tahun baru kepada semua rakan taulan…alhamdulillah…tahun hijrah yang baru kita akan tempuh…hembusan nafas yang masih kekal di badan kita…masih terlekat jasad dan roh di dlm jiwa kita…alhamdulillah syukur kepada Allah kita masih dapat menikmati semua perkara yang terbentang luas di permukaan bumi Allah ini.

Mohon kemaafan jika ada salah dan silap…mohon ampun jika ada terluka hati disebab oleh perbuatan dan percakapan. Syukur juga aku masih waras untuk menempuh segala dugaan yang diberi oleh Maha Pencipta. Kadang kala ada jua aku tersasar, ada jua aku tersesat dengan nafsu dan amarah. Seperti biasa aku hanya manusia yang masih kerdil dalam erti kata lain. Aku cuba belajar dan belajar agar aku menjadi insan baik di sisi Allah. Insyallah.

Moga rezeki dan kejayaan mengiringi kita hendaknya. Amin!!…

^_^

0 comments: