bodo!!!

Yes...BODO...perkataan yg kuar dari mulut mak aku bile die tgk berita kisah budak kene tendang dan didera di dlm tv....aku pun terduduk bile berita tue berkumandang di tv...dunia ni mmg sudah akhir zaman....Ya Allah..selamatkanlah kami dari org2 sebegini....amin!!..harap takde dlm keluarga org sebegini....ingat bola ke...ingat budak tue patung ke siap boleh tendang2...BODO!!..geram benar aku....kalo taknak anak tue jgn la di dera...jgn la ditendang2...anak ni anugerah Allah....terima dan hargainya....didik la ia menjadi insan yg berguna dunia dan akhirat....moga roh nya dicucuri rahmat..huh!!!...mengeluh aku nak menaip entri ni...badmood jd nye...kalo aku jumpe la org camni...siap tendang2 anak die...aku plak yg akan jd kan diorg bola(mcm kuat)....untuk kawan2 ku yg baru menerima anak...yg sudah lame menimang anak..harapan dan doa jage la dan didik anak2 tue menjadi insan yg berguna...amin!!!

4 comments:

aku yang tak femes said...

aku meremang je bile baca citer tu.... lagi2 baca kat forum...

aku memang tak paham mahluk jenis ni....

HijabRockers said...

Benda tu jadi kat my area. I'm so angry! Memang terukla diorang ni. Buidak yg defenseless tu pun nak dera. Cubala dera someone their own size kan? Ini kategori apa? Binatang pun x wat cmtu kat anak agaknya. Astaghfirullahal'azim.

MOnSter KEkhai said...

peh!!...mmg geram benar....rase nak plak kite yg dera diorg ni...huh..

Anonymous said...

I am able to make link exchange with HIGH pr pages on related keywords like [url=http://www.usainstantpayday.com]bad credit loans[/url] and other financial keywords.
My web page is www.usainstantpayday.com

If your page is important contact me.
please only good pages, wih PR>2 and related to financial keywords
Thanks
Upsesseplum