I'm not single!!!

Adess...demam, selsema dan batuk melanda lagi...jd terbaring la aku di rumah....sambil baring2 aku pun melayan FB dan mcm biase melayan comment2 dari kawan2....haha...semua nya mencuit hati betul....dlm aku melayan FB...aku cube menbuka page si die....melihat gambar2 nya...huhu...tersenyum aku mcm kerang busuk...dipikir2 dan di kire2 dah sebulan aku cube menyatakan diri aku ni single = keseorangan (haha..mcm artis la plak)....mungkin pada fizikal nya ya...tapi dari segi hati aku masih kepunyaan si die....aduss...pedih Ooo!!...yela ni 1st time aku rase mcm ni....mcm2 ade...ntah la...tapi ape khabar nya si die di sana...sihat ke?...da makan ke?....happy ke?...makin aku duk rumah ni makin jiwa2 lak hati aku ni...so dgn kudrat yg ade aku pun nak siap2 la p keje...haha..cari duit lagi sonok....duit...duit...duit...aku cube terapkan dlm hati ni...better aku plan utk diri aku....kate nak p blaja kan..opss!!...pasal belajar ni nnt aku ceritakan pada entri yg akan dtg...kalo aku ingat laaa...haha...pada si die blaja rajen2 yek....jage kesihatan....jage diri baik ok....utk pesanan diri aku...jage la kesihatan jugak...kebelakangan ni asik jatuh demam je...aku pun naik heran...tapi biarla....maybe cuaca yg tidak menentu menyebabkan aku senang jatuh sakit....huhu...ok ok...da nak p keje ni....assalamualaikum...FnH

0 comments: