Alhamdulillah.....

Alhamdulillah....berpenat kite di bulan Ramadhan menahan lapar dan dahaga...kini Syawal menjelma pula....syukur...kite diberi nikmat yg tidak terhingga....pada rakan2...terutama pada sahabat ku joy....sekalung taniah dan doa utk sahabat....selamat membina masjid....selamat melangsungkan perkahwinan....semakin ramai antara rakan2 ku yg sudah berumahtangga....aku bila pulak???....huhu..soalan cepu emas yg sentiasa ditanya oleh sedara-mara bila aku menjejak kan kaki ku di kampung....bukan aku menolak...tapi rezeki dan jodoh blum ada...itu jawapan aku pada mereka...insyallah...kalo dizinkan Allah....kalo ade rezeki dan jodoh...bulan depan pun boleh....hahaha...adesss.....semua ni ketentuan Nya...cuma kite perlu redha dan sentiasa berusaha utk berjaya...insyallah...ade hikmah dan cerita gembira disebalik semua ini....cuma kite perlu ada sabar...baru la lengkap ramuan cerita gembira tu....hehe....

Tak lupa juga pada rakan2 ku yg baru menimang anak.....alhamdulillah...moga rakan2 mendidik anak2 menjadi org yg berguna bukan pada diri sendiri malah pada masyarakat....anak2 yg beriman pada Allah dan Rasul.....amin!!....utk sepupu ku Yong....taniah melahirkan anak yg comel sgt2...maaf tak dpt hadir majlis akikah....penggilan kerja lebih memerlukan....umm....cite pasal keje...kini aku dah duk di opis...so takde la keje shift...takdela jage tf...so ape lagi...jum keje.....uhu....nnt bising lak dak2 tue plak........

0 comments: