Rumah Terbuka....

Assalamualaikum....entah ade or entah xde org bace blog ni...haha.....kalo ade jawab la salam yek....huhuu...alhamdulillah...semalam 26hb...ayah aku buat rumah terbuka besar2...dah mcm YB je ayah aku semalam....budget 500org je dtg...nak engkau!!...dekat 2000org datg....huhu...aku....incharge bahagian air...temengah2 nak topup air....huhu....laku air sirap oren aku....syukur walau ramai yg dtg....semua dpt menjamah makanan....terima kasih pada kak B...abg kencong....dan yg lain2 sbb byk membantu dlm keadaan kelam kabut....i love u all...my mom Datin Faridah...semalam sonok sungguh sbb lame tak meriah2 cam ni...nampak berseri2 mak semalam...hhehe...adik2 aku cam biase laa...nak tayang baru baru...kehkeh.....tak lupe kawan2 K-GAR.....terima kasih memberi persembahan silat the best semalam....maaf x dpt nak layan korang....den sibuk buat air...laku beb!!!....huhu....gambor insyallah akan keudare nanti...uhu...selamat hari raye Aidilfitri.....

1 comments:

hbcr said...

ade bro ... klu bro punyer blog n ade berubah atau tulisan mesti msk kedlm sy punyer blok .... bender ni link .......