Outing photo….

peh!!…bila kita dikelilingi dengan orang yg handal2….kite terasa kecik sekali…walaupun aku ni besar dan boncet…hahaha…arerer….

ooo….aku harini menghadirkan diri ke Botani eco Park untuk bersama otai2 photographers…jadi aku mengambil kesempatan untuk menambahkan ilmu di dada ni….hohoho….ni la 1st timer aku nak mem participate dalam group photo ni….huh!!…pengalaman yang sungguh berharga….tak boleh di beli dengan wang ringgit….arererer…

pagi2 lagi aku dah bersiap nak kesana….check sane sini..mane tau tertinggal barang ke ape ke….sampai disana…aku bertegur sapa…ramai dan meriah sekali….hohoh…yg aku paling segan…bila masih2 mengeluarkan kemere…adess…ni den paling lomah sekali ni….yola…den punyo cikai…yg otai2…peh!!!…siap ade tele…kemere mahal2…aku?….sekadar kaknon yang masih bergantung harap pada kit lens 18-55mm…adess…dengan muke yang tebal…aku mengeluarkan la….apa2 pun…kemere jgk kan kan kan….arereerere….

ape2…ni la hasil aku p tangkap gambo..lawa ke tak…ntah la…ni hasil kaknon dan sedikit editing dari aku….arerere…..pewit~~~!!!

IMG_5744 copy IMG_5747 copy IMG_5648 copy IMG_5666 copy IMG_5682 copy IMG_5697 copy IMG_5712 copy IMG_5728 copy

4 comments:

love rushas always!!! said...

those pic just nice..

ankeljonni said...

aku lagilah... kamera pun takde...

harharhar

MOnSter KEkhai said...

ain:thanksss....

abg john: adess...saye pun baru2 belajar ni...hehehe....tunjuk ajar ku sifuu....

alongxp said...

alaaa bro...ade ape dengan kamera?yg penting org yg pegang kamera tu... kalau die teror, pkai kompak kamera pon jadi cun gamba... gamba2 ni cun ape?