Puase…lapar…mengantuk….

huhuhu…..mula nak ucap selamat bepose pada kawan2 yg membace ni…hehe..ade ke?…insyallah ade tue….huhu…bulan pose ni kemalasan melampau dtg mejelma di pintu hati ni..wow!..haha…aje…arerere…..ntah laa…aku x salah kan puase…salah kan diri sendiri kerana malas dan malas…..tapi yg aku heran nye….

bila di opiss je mesti mengatuk tahap gaban nyee….mcm2 perkare aku buat dah…lompat2…buat keje…sampaikan aku amik tugas amoi depan tue buang sampah semate2 untuk hilangkan ngantuk tahap gaban ni….akhir nye aku tewas dan satu opis dengar dengkur aku….arerere..hahaha…tak leh blah rase nyee…..ate mcm mane teman nak buang mengantuk ni….???

aku salah kan aircon!! tapi sebelum2 ni takdelak ngantuk tahap gaban…mengantuk tue ade la…tapi takde la tahap gaban z potong dua ni….arererere….bila duk n sandar skit kat kerusi..mata mesti layu bak teratai yg kering kat tasek aritue mase aku dating ngn si dia…ohhh!!..bahgia nye….haha…alamak…rindu la kat si dia…hope si dia tahu…aku rindu pada muu!!…ohhh!!…ok ok…xmo lari tajuk…arerere….

so….arini aku experiment…minum ali cafe plus++ sahur ni…untuk bagi tenaga agar tak mengantuk….moga menjadi laa….kalo tak jadi..sok aku experiment lagi dgn makan  vitamin plak….arererer…maybe kurang vitamin dan tenaga kot…ummm…u need excersize la bro!!…ajee….

huh!….itu satu bab…bila da tertido…n terbangun…perut mesti mengeluarkan satu bunyi yg buat aku sakit hati…bukan kentut yek adik….arerere…tapi angin lapa…dem!…puase ni mcm2 dugaan kan…baru dugaan cam ni…huuu…ape2 moga experiment aku arini berjaya….gambate famy san!!!….hohhoo…arerer….

SELAMAT BERPUASE!!….xmo x pose yek!!!…

DSC00739

bila borak pasal mengantuk aku teringat peristiwa ni….hope kawan2 jgn drive bila ngantuk ok!!!….alhamdulillah aku ok exident ni…cume trauma sampai sekarang….huuuu!!!!!

0 comments: