….bila lagi?….

Kadang-kadang bila umur seperti aku ini….perlbagai pertanyaan yang akan ditanya oleh rakan-rakan dan juga keluarga…..cuma aku tuli kan telinga dan pancaindera aku dari melayan soalan-soalan berikut…..

“ Wajib dah ni….bila lagi?”

“ Umur dah lanjut…bila lagi? “

“ Aku dah anak dua….bila lagi? “

“ Kawan-kawan dah ada…..bila lagi? “

 

dan pelbagai soalan yang akan dituju…..huhu…tapi satu je jawapan aku….insyallah…jika diizinkan Allah….akan ada nanti…benar kan cik si dia?….heheh…..

Ok…lupakan perkara yang diatas tue….sekarang ni nak ucapkan selamat bertunang kepada Cik Asmah yang akan bergelar Puan tak lama lagi……hehe…moga berbahagia hendaknya…..

IMG_8035 - Copy

2 comments:

akutakfemes said...

ingatkan owang pempuan je yang orang sibuk2 tanya bile mau kawin...

ala nti dah kawin orang tnye bile mau baby... dah ada satu... bile mau dua...takkan satu je...

soalan yang tak akan ade habisnya... =)

MOnSter KEkhai said...

betul....asik mcm2 soalan...ahaha