Nekad....

Agak lama tidak menulis di ruangan blog ini....aku sebenar nya dalam fasa yg menguji aku dan si dia...maaf atas segala nya...aku tetap menunggu di sini....

Alhamdulillah...semperna bulan Ramadhan ini pemohonan bantuan Yayasan Bina Upaya lulus....jadi aku sekarang boleh meneruskan fasa perniagaan jurugambar....syukur yg amat sgt...cuma skrg menunggu surat dari YBU utk mengambil cek...

dan juga aku mungkin berubah angin kerjaya..insyallah..cuma belum lagi menghantar surat perletakan jawatan....hurm....sgt nekad aku utk berenti...

kemana?....ke satu tempat lain yg bukan di sini...kerjaya separuh masa aku tetap akan dijalankan...itu sudah pasti cuma skrg aku mahu menumpukan pada kerjaya baru...tugas baru yg bagi aku sgt mencabar minda...permulaan baru dalam umur yg agak meningkat...tahun depan sudah mula masuk fasa siri 3...haha...

rumah...bila bekerja jauh...kena lah cari rumah sewa...huuu...jd dlm nak bercuti raya ni aku terpaksa jalan jalan ke sana kemari mencari rumah....

nekad...aku yakin dlm keputusan aku kali ini.....

1 comments:

Anonymous said...

wujud lagi blog ni..nasihat saya jgn screwed org n trust people easily..ludah jilat balik bukan lah satu benda yg bagus.