Ludah Jilat Balik??....jeng jeng jeng!!!


hohoho....kepada cik anon...salam taj mahal...rase nye cik anon silap komen blog kot...huhu...walau cik anon tidak meletak kan nama...tapi IP add cik anon tertera di skrin laptop saya...jadi tahu la saya sape cik anon ini...begini lah...

semperna hari raya ni...meh kita bermaaf maafan..jika ade tersilap bahasa ke...ade tersilap kate ke...kalo cik anon sudi lah....saya tak suka mencari kesalahan dan pergaduhah...tapi jgn la mencabar saya cik anon...sebb setiap manusia ada batas sabar nya...dan setiap manusia mampu melakukan perkara diluar batasan akal...

tidak disini di akhirat nanti kite berjumpa...Allah Maha Besar... ^_^

2 comments:

Anonymous said...

of coz u know me..
saya x heran pun sbb u tahu apa yg u buat..ckp tak serba bikin

MonsterKekhai said...

ckp x serba bikin?...jeng jeng!!...cik anon sudah bahgia dgn org tersyg...saya?...begini dan tetap begini...hehe..apa2 pun cik anon...perkara yg lepas jgn la di ungkit...yg terbaek kite doa kan dari Allah yek....