Demam…

Huh…agak kelesuan aku hari ini…

Ya Allah…kemalasan yang melanda diri…hoo…tetapi aku gagah kan juga diri…makan ubat dan terus kerja…hari kenduri adik ku semakin hampir…macam macam nak prepare…semalam ke manjoi ke rumah mak sedara untuk mengambil gula…hampir terlelap akibat ubat demam yang aku telan sebelum itu…huuu…bahaya!!!…

Nampak nya aku sudah seminggu tidak ke sana…hohoho..mana tidak nya…4 hari kursus ditambahkan dengan demam dan sakit badan ini…membuat aku ponteng…In Shaa Allah aku akan cuba ke sana malam ini…

Rumah mula sesak dengan barang barang kenduri…mungkin esok khemah, kerusi dan meja akan sampai…ohh!…keletihan yang amat sudah terbayang di otak…

Bilik aku akan di jadikan bilik tetamu…alahai…aku nak tidur mana?…yang penting barang berharga kena simpan elok elok….huu…

esok nak survey daging kambing wat pangang malam tue…yoossh!!…

Aku rindu Si Dia…

0 comments: