Tak berduit…

 

Ini bulan gua lari budget…lari nya budget gua hingga gua kene korek tabung gas gua…huh!!….alhamdulillah ade 50 hengget…yossh!…survive la dlm seminggu minyak kete…tapi yang gua hangin bak tornado tiba tiba kete gua wat hal pulak…adesss…cobaan!! bak P. Ramlee kate…

Kete gua bukan la kete mahal…tapi syukur lah leh buat berjalan dan mencari rezeki…

Masalah?…

High temperature omputih kate….kire kete gua demam kepialu lah…sistem radiator dia kurang berfungsi…hurmm…

jadi kene lah p jumpe chief mekanik nanti….tapi kene lah tunggu gaji…hahaha…gua pulak high temperature….plus sakit gigi, hp battery kong..king kong…dan sakit perut keracunan makanan…huu..dugaan…

and sms from my sahabat…Allah sayang kita sebab itu Dia beri dugaan supaya kita sentiasa ingat dan syukur pada NYa….terima kasih bro…anda buat gua cool pas tue….

0 comments: