MeMorY Lane - "LoWkiN"





waa!!...lowkin atau name lain nye memory lane. Aritue aku dan adik2 aku saje2 gatal nak ke lowkin cube mancari barang. Aku cume ingin cari sesuatu yg boleh aku gunakan seperti radio atu handy ke. Dlm kul 6pagi kami dah terpacak kat sane. Peniaga2 kusyuk sedang mensiap2kan barang2 diorng. Dari segi ape yg aku lihat lowkin ni leh dikatekan pasar yg ape saje leh kite jual atau cari, contoh nye aku terpandang satu sudut ade peniaga yg menjual barang kerete yg agak usang. Tapi di gamit2 kembali rupenye barang atau spare part yg agak "rare" dan sukar dijumpai. "Mayak mahal ini balang ooo" suare amoi berkate pada aku sewaktu aku betanye pasal meja gangsa yg ade didepan gerai nya. Mmg unik sekali, "kalo la ade duit byk, aku dah amik" hehehe. Dlm kul 730 pagi kami pun bergerak balik. Harapan tuk mencari ape yg dicari hampa. Insyallah dilain lawatan. amin!!!









0 comments: