Munasabah diri!!!



Allahuakbar!!!Allah Maha Besar. Hampir setahun aku mengangur tanpa satu kerja pun nak melekat, maybe ini dugaan dari Nya tapi aku ttp redha. Walaupun aku berniaga burger tapi itu tak seberapa nak dibandingkan dengan beban kewangan yg aku ade sekarang ini. Harapan aku dan doa aku moga ape yg dirancang dan dibincangkan ngn ayah itu hari menbuahkan hasil. Cita2 aku nak menbuka sebuah kedai yg lengkap dgn alat2 hardware dan software komputer. Aku juga nak membuka sebuah cafe siber tapi menelan modal yg begitu byk. Ayah dan aku telah bebincang dan ayah nak melabur ke dm projek aku cuma aku perlu besabar sbb ayah sekarng memerlukan wang disbbkan ayah perlu menghadirkan diri di makhamah pada 1 jun 09 ini atas dakwaan "karaoke" tahun lepas. aku doakan ayah didenda dgn jumlah yg ringan. Sekarang aku hanya menumpukan pada "monster burger" tapi alhamduillah aku dpt juga meringankan sedikit bebab walau kadang kala memeningkan aku. Moge aku dpt meneruskan cita2 aku nanti. amin...!!!

0 comments: