Sakit dan jatuh sakit...

Hari Raya lama berlalu...hari bahgia adik aku pun sudah selesai cuma menanti hari sanding yang mungkin diadakan pada bulan disember nanti....alhamdulillah syukur pada Allah kerana segala nya berjalan dengan lancar walaupun pengantin terpaksa bernikah dalam gelap...haha...(umah blackout)....


cuma aku jatuh sakit...demam...selsema...batuk plus asma...memang dugaan...4hari tidak berkerja...harini pun saki baki selsema dan batuk masih ada...kadang kadang memeritkan dada bila batuk...mahu makan ubat   akan tetapi risau akan mengantuk bila berkerja nanti...jadi aku bertahan hingga balik nanti...

sakit menunggu...terseksa rasanya menunggu cek dari YBU...dikatakan 2minggu kini hampir sebulan tiada khabar berita....telepon pun tidak diangkat nya...hurmm...menimbukkan syak wasangka tetapi aku bertanya pada kawan yang berkerja dengan YBU memang agak lambat sebab menghadapi bulan syawal ini...ooOo...bulat muncung aku bila mendengar penjelasan tersebut...

sakit itu menandakan kita di peringati oleh Allah tentang dosa yang telah kita lakukan...Ya Allah...ampunkan la dosa hamba Mu ini...amin!...

0 comments: