Dugaan Mu!!!

Baru je aku menaip entri "Happy days" td...terus berita yg menyetap jiwa berlaku pada aku...baru aku nak gembira...nak tersenyum sorang2...hilang cam tue saje....mesti korang pelik ekk...happy2 tibe2 sedih....si die n aku sekarang dah break up utk seketika atau selamanya aku pun tak pasti...taknak aku bgtau kenape...tapi itu la kenyataan...Ya Allah...dugaan Mu begitu cepat sekali...aku duga kegembiraan ni dtg utk selamanya...tapi sedih dtg melanda...rupa nya...hari itu hari terakhir aku genggam tangan si die...hari terakhir aku tgk semyum tawa nya...Ya Allah...aku menangis kerana aku terlalu syg pada si die...nekad dan azam aku tahun ni hancur....bby...bie redha lepaskan bby...pergila syg...pergila ketempat yg dpt berikan kegembiraan utk syg....bie hanya dpt iringkan doa utk syg....doa bie...Ya Allah...tenangkan hati nya...lapangkan la pemikiran nya....bahagiala diri nya bersama insan yg die pilih Ya Allah....hamba mu ini hanya mampu menerima apa yg KAU beri Ya Allah....amin!!!...bby...ur my life support...jd sekarang hubby hilang daya juang...tapi takpe...sisa kasih syg bby tetap ade utk bie pakai terus kan hidup....bie syg bby...pergila syg...terbang bersama insan yg bby syg....i love u!!!

2 comments:

aku yang tak femes said...

(T_T)
aku paham rasanya putus cinta...
ilang orang tersayang...
takpe bro, banyak2 kembali pada tuhan...
kekadang mase kite ade awek / pakwe, kite hepi lebih dari hepi bile bersama Dia...

ade hikmah tu bro...
dia bukan untuk ko...
pastinya ade yang terbaik dah disediakan untuk ko kelak...
sedang menantikan ko...
tunggu saja saatnya bro...

~~ demi melihat orang tersayang bahagia, aku rela melepaskan dia, walau sendiri merana, apa nak buat, kalau dia terus bersamaku tapi dia tak happy, adakah kita bahagia?~~

MOnSter KEkhai said...

thanks utk semangat...utk kata2 nasihat...