Tika CUma.......

utk entri kali ni aku xmo ckp pasal hati dan perasaan leh tak?...sbb korang pun tau hati aku cam ner sekarang...letih...muram...sedih...semua yg sedih ade la dlm hati aku ni...so kalo aku tulis pun korang da tau kan...jd utk ni aku nak cerite skit pasal kehidupan aku yg baru2 ni....hah?...mesti ade yg menarik kan...ape yg menarik?...ni la..aku nak cite...menarik nye...gelanggang silat dah buka...yeaaahhh!!!...aku suke sgt...sbb aku mmg syg warisan melayu ni...terutame silat ni...jd sabtu lepas aku dan kawan2 mcm biase mengontrolkan macho masing2 menjadi cikgu silat yg nampak gagah dan perkase...alhamdulillah ramai mak ayah dan pelajar dtg mendaftarkan diri....yg seronok nye...mcm2 ragam aku tgk...terubat la skit hati aku yg luke lare ni...mak ayah pun bg full support tuk anak2 diorg belajar silat....terima kasih mak ayah sbb masih lagi mahu memartabatkan silat melayu ni di mate anak2....yg jd aku teruje bile dtg mak ayah yg tak sempat2 nak byr yuran...haha..."saba kak"...aku ckp..."yg ini kite regis dulu...dah confirm anak akak nak masuk..baru saye hantarkan surat pembayaran yuran"...hehe...mcm ahli diplomatik la plak aku....ampoi cam biase laa...menggunakan kuase veto die suruh aku, sham layan mak ayah...haha...pening aku...mmg seronok kalo ramai pelajar ni...tapi satu masalah timbul plak...kalo aku ngn sham je ngajor...peh...muntah la ngajo diorg...haha...tapi aku bangge la...sbb ingat silat ni da takde sape minat rupe2nye ramai lagi yg ingin belajar......so sesi suai kenal dan belajar skit pun bermula...dan aku plak cam biase...duk termenung jauh...hehe....habis mengajar dlm kul 545 petang....dan harap pesilat2 yg baru masuk ni belajar sungguh2...amin!!!....i love u honey...!!!

2 comments:

MyStall Network said...

jgn ko "silatkan" bdk2 tu dh le..ahaks.

aku yang tak femes said...

sape leh ajar saya??