kini 2010 - 27 tahun - wow!!!

satu tahun da melangkah pergi...satu tahun baru melangkah masuk...angka "10" boleh dikatekan agak bertuah utk semua org....jd bg aku tahun 2010 ni aku cube membertuahkan diri aku...haha...cam ner tue?..haha...rancangan besar utk tahun 2010 ni...jd ape die?...ape rancangan nye?...kawin?...bertunang?...uhu..soalan lame sgt tue...bukan...bukan dan bukan...jd ape yek?...ahhaha.....aku mahu amik lesen...ya...lesen...ape lesen tue...kapal terbang?....kerete kebal?...haaa...lesen kerete la beb...aku masih belum memiliki lesen kerete...yaa...aku mengaku aku blum ada...jd ape kes?...bkn nye kene rotan kalo takde lesen kete...kene saman je...haha...(malu beb!! si die ade lesen kete...aku lak takde)...jd utk 2010 ni..azam aku nak amik lesen kete...yaa...mari kite list kan azam baru aku ni

  1. Amik lesen kete - tgh dlm proses
  2. "blum pikir lagi"
  3. "blum pikir lagi"
  4. "same diatas"

jd baru ade satu azam aku ni....huhu...tapi azam rahsia hanye aku je yg tau...moge dimakbulkan Allah...amin!!!

0 comments: