happy days....

yes!!....yes!!...aku jumpe si die semalam...huhu...berjalan aku ngn si die satu hari...sedar2 aku kat timez square....huhu...cam ner ekk dari shah alam sampai kesane...biase laa..org becinte ni bile berjalan boleh melipat bumi...boleh berjalan atas air cam iklan ribena tue...huhu...thanks sbb si die mmg memahami aku...dah bape bulan tak jumpe...mcm beruk dpt bunge je aku bile si die muncul depan mate.....mase berjalan si die tak penah lepaskan tangan aku patutnye aku yg pegang tangan si die...waa...aku terharu...nak je nangis(cover nangis kene control macho laaa)...haha...siap die genggam kemas lagi...jd aku yg terharu sampi sekarang ni...si die mmg suke wat aku terharu laa...ahhh...makin la aku syg die...huhu...ok ok...aku cite ape yg kiteorg buat kat timez tue....mcm org lain...kami jalan2 la di sane mcm org yg byk duit siap masuk dlm butik2 terkenal...haha...ape kisah...aku ade duit ape...seringgit la byk...haaha...yg best nye...aku terpandang satu skaf yg agak cantik...hati nak beli tuk si die but budget aku skit je...adus...kecewa aku...mmg aku da tgk si die asik belek2 je skaf tue....maaf yek syg...bie xmampu nak bli tuk syg..insyallah nnt kite p sekali lagi...bli byk2..bia tokey tue termenung...haha...pas tue..aku tgk si die agak monyok...so aku pun cube nak hiburla hari die...buat la lawak bodo...huhu..alhamdulillah die senyum....hhee..ape2 pastue kami pun p tgk wayang "AVATAR" in 3D...waaa...memang menarik...tertarik sampai abis popcorn aku lahap...haha...sorry honey..hubby mmg cam ni...popcorn sedap sgt lak....but aku sebenarnye keletihan disbbkan kurang tdo dlm pejalanan dtg kesane...so ade mase nye aku tertdo dan tewas dgn kesejukan aircon wayang tue...huhu...habis wayang dlm kul 6 ptg....jd tak leh lame2 kat sane...bus aku kul 9 mlm...adus...cepat benar mase berlalu....ini la kelemahan bile bercinta...cepat sgt rasenye mase berlalu...adus..naik monorail....p kl sentral....sebelum balik shah alam..santap kat MCd situ....makan sampai perot kembung...naik komuter berhimpit2...adus...abis penyek dunking donat yg beli tuk mak aku...huhu...sabar je laa....sampai disane aku agaks sedih la plak...yela...da nak balik da...mlm2 bahaye balik sorang(boypren yg prihatin)....so aku anta la die dulu ke rumah...huhu..dipendek kan cite aku naik bus dlm kul 920...agak lewat bus....huhu..ape2 pun aku happy aritue...seronok dlm luangkan mase ngn org tersayang...love her so much...itu la kisah aku yg sedang angau bercinta ni...huhu....ape2...doa ku pada Allah..moge jodoh kami kekal hingga ke syurga...amin!!!

0 comments: