.............aku

Assalamualaikum.....ekk...bg salam macm ade org bace je entri ni...huhu..tapi bia lah...bace atau tak bace perkare kedua...yg penting aku ingin mencatit ape saja di minda ni....alhamdulillah moto scoot aku dah ok...cume perlu diservis lagi...alhamdulillah tak perlu aku menyusahkan ayah dan adik ku lagi....cume rase bersalah sgt disbbkan aku...kereta ayah ku rosak akibat kemalangan yang lepas....aduss.!!!..berat hati aku melihat raut wajah ayah ku yg agak kecewa melihat keretanya terbalik.....maafkan anak mu ini ayah....so bulan depan ni kena la jimat cermat....Rm200 kene byr kompaun kemalangan...adess...byk tu...Rm400 sebb insuren....adess...lagi la...bulan depan punye gaji abis begitu je....Ya Allah...dugaan mu menyedarkan aku sesuatu....sedar aku siapa kawan...siapa sahabat....benar org kate..."mase susah ni la baru kamu akan nampak siapa di sisi mu siapa pergi dari mu...." pada sahabat ku...aku benar2 bersyukur kerana waktu aku memerlukan sokongan dan bantuan kamu ttp ade di sisi....alhamdulillah...kamu benar2 sahabat dunia dan akhirat....hanya Allah dpt membalas segala budi baik dan sokongan pada aku....utk kawan2...terima kasih juga...terima kasih sbb menemaniku bila mase gembira...terima kasih kerana mengajar aku perbezaan kawan dan sahabat...aku doakan korang semua terbuka hati dan minda....huh!!..pengalaman ini mematangkan pemikiran aku...aku mule mengerti kaedah utk survive di dunia penuh pancaroba ni...tapi alhamdulilah...aku benar2 bersyukur aku masih ade sahabat2 yg boleh aku percaya dan harapkan...

ok ok...emo2 lebih sekarang ni nnt nangis lak...haha....tadi aku diberi satu VC dari sorang sahabat (thanks cik kala)...Vc pasal kucing...HERO name nye...cumel tapi kaki kedua2 hadapan nya kudung...disebbkan kan mencuri ikan di kedai makan...dikeratnya kaki kucing tue...Damn!!..kejam...masih ade lagi org begini...tapi alhamdulilah kucing tue di selamatkan oleh pasangan suami isteri ...tak silap aku diorg menguna ka nick "mariahairey"....kini HERO sihat dan boleh hidup tanpa kaki didepan....hanya Allah dpt membalas budi dan jasa kalian....amin!!!

0 comments: