TikaCuma (2)

Kadang2 kehidupan ni menampakkan ketidakadillanya pada kite...kite pula sentiasa menyalahkan ape yg terjadi pada kite...ya!...kite salahkan takdir...semua nya salah takdir...aku pun begitu pada mulanya...aku pun sentiasa menyalahkan takdir atas ape yg berlaku...aku langsung tak befikir dan terus menerus salahkan takdir...akhirnya aku sedar ape yg dtg selama ni semua nya dari kesalahan dan kesilapan diri aku sendiri...difikir2 selama ni aku leka ape yg disajikan pada diri ku...yela...mase gembira...semua nya lupa...betul?....macam dunia ni kita yg punya...hahaha...bile hilang sesuatu yg kite hargai...yg kita sayangi baru la kite sedar kite melakukan kesalahan pada Nya....aku harap ape yg terjadi pada diri aku ni menjadi titik tolak pengubah hidup aku dari ape yg aku takde sekarang kepada ade di masa hadapan....ape yg ade...ape yg takde?...haa..yg takde kekuatan hati....kerajinan....mcm2 la....yg ade plak yg aku perlu singkirkan sifat panas baran aku ni...selalu cepat membuat keputusan tanpa befikir ape....insyallah berkat doa...aku berusaha dgn lebih lagi...amin!!!

0 comments: