Pelik?.!!

Aku salah besar ke?
Aku ni jahat sgt ke?
Kenape wat aku begini?

Persoalan yg terngia2 dlm kepale aku ni....mungkin ade hikmah disebalik nya....ade cerita disebalik nya....bia la kan...org kate kite wat diam je la...asalkan sekarang aku cube nak menhappykan diri ni...mmg da happy pun...haha..adess..pening aa...pelik betul perangai manusia ni...setiap tiap mesti ade beza nya....Allah Maha Besar....mencipta sesuatu yg benar2 kite semua tak ketahui....umm.....hari ni aku nak betolak ke KL sebentar....ade hal dan keje nak diuruskan...kursus...amik lappy kat si die....p sane...p sini...ini la mase nye nak wat reunion ngn kawan2....insyallah...takde aral melintang...aku sampai la kat rumah korang semua....haha....pelik jgk...lame tak jumpe korang...rase nye da bertahun lame nye...mesti ade anak...ade suami...de isteri...pelik2...aku ingat lagi korang dulu same2 ngn aku..havoc dalm kelas...haha..huhu..sini sane...tapi korang da jd bapak budak...isteri org...wawawa...pelik mase berlalu terlalu pantas...tapi mase itu la byk mendewasakan kita....harap aku dpt jumpe korang la nnt ok...pelik2....!!!

0 comments: