Sudah Jatuh Di timpa Kereta!!!!

Alhamdulillah...aku terlepas dari maut~~!!....aku begitu bersyukur selasa lepas aku cedere ringan je...walau kereta ayah ku teruk...tapi aku syukur aku dan sepupu2 aku semua nye selamat...tapi aku ttp dirundung kesedihan kerana nenda ku telah pergi selamanya....nenda ku yg disayangi...sedih benar aku...tapi aku redha...semua ini ketentuan dari NYA....huh!!...leher aku mulai sakit hari ni...yela...terhentak dlm kete yg terbalik...ape yg penting sepupu aku bedua tue ok...luke skit je kene kace...tapi pengajaran bg aku...kalo bwk kete kene lebih hati2 lepas ini...harap ini pengajaran bg kawan2 diluar sane....nyawa kite tiap mase saje leh Allah tarik...aku benar2 besyukur diberi peluang tuk teruskan hidup utk hari ni....amin!!!

1 comments:

Arzul said...

syukur hang dan sepupu hang selamat jer..