9W2 KKX

9w2kkx copy Hobi….tapi lame tak aku gunakan callsign ni….adess..sejak “handie” aku rosak….tak memancar aku….just leh monitor…tapi agak kagum aku mase mula2 meceburi hobi ini….yela…disebbkan hobi ni aku kenal dgn ramai kawan dan diorg semua dari pelbagai bidang…amik exam ramai2…”kalo tak lulus korang kene merangkak dlm longkang ni” ustaz Najdi(9W2DFA) sambil tunjuk kat longkag besar…antara sifu2 yg byk mengajar aku dlm hobi….hobi yg memerlukan lesen dan semangat utk menceburi….sbb ape aku kate semangat…kalo org yg senang berputus asa…mungkin tak sesuai utk ini….perlu exam….perlu study SOP…perlu tau teknikal….ape yg penting…hobi ini byk kelebihan walaupun ramai mengatakan hobi ini merugikan…sbb dgn hobi ini aku senang berkomunikasi dgn rakan2 dan teringat aku mase kereta adik aku rosak di ulu kenas dulu….aku rase tanpa “handie” yg aku sentiasa bwk mungkin sukar utk aku dan adik2 aku keluar dari sane…alhamdulillah rakan RA abg man(9W2MPB) dtg membantu….terima kasih sgt2 budi baik anda amat saya hargai….jd moral dlm cite aku ni….aku ngn kumpul2 duit nak bli “handie” baru….haha…tapi tue laa…impian ade….bile dpt gaji je…tangan ni mula la gatai nak bli mcm2…mcm entri aku bwh ni….mcm2 nak..itu la…ini la…adesss…ni plak nak bli “handie” baru…..ahakz!!…mcm2……

0 comments: