For the last time…maybe

Kali ni entri agak personal dan jiwa2 bg aku….tapi ape salahnye kongsi2 ngn kawan2 kan….so…aku cite la kat sini….semalam aku menerima satu sms dari ex…yup from her…bunyi nya “ Abg, arini last day adq kat sini…..” agak kekok juga membaca sms dari dia (yela…dah lame tak menerima sms dari dia)….aku membalas dan akhirnya masing2 bersetuju utk berjumpa….aku pun bergerak ke destinasi rumah sewa nya di Seri Iskandar…walau hari kelihatan mahu hujan….alhamdulillah sampainya aku di sana keadaan mengizinkan aku berjumpa ngn si dia….syukur pada Allah…mungkin Allah juga mengizinkan aku berjumpa ngn si dia wat kali terakhir mungkin….hati di dlm hanya Allah saja yg tau…betapa berdebar nya aku melihat si dia keluar dari rumah….yes!…aku masih menyayangi dia tapi kini aku sudah boleh menerima dia bkn jodoh ku dan dia kini tunangan org…

Kali terakhir mungkin, aku cuba menatap wajahnya puas2…agak lame juga kami berborak…masing dgn cerita masing2…diikutkan hati…tak mahu aku berganjak dari situ tapi hari makin lewat dan si dia mahu bergerak awal esok tuk pergi ke Shah Alam dan selepas itu ke Kuala Terengganu kampung halaman nya…(rindu aku suasana pantai Kuala Terengganu)….maaf pada si dia…aku hanya dpt memberi sekotak cokolat dan doa…moga kerjaya yg baru disana nnt memberi seribu rahmat dan rezeki pada si dia dan bakal suami…gembira melihat si dia bahgia sekarang….alhamdulillah….

P1070486^_^

5 comments:

HijabRockers said...

I feel u man. Sabarla. Allah akan bg ko jodoh yg bersesuaian dgn keperluan ko nnt. InshaAllah. Amin Ya Rabb.

MOnSter KEkhai said...

thanks....^_^

ankeljonni said...

chill out bro... dah takde jodoh.... dokan yg terbaik utk si dia...

MOnSter KEkhai said...

En Goriie...doa kan terbaik utk anda jgk.....

Mohzam said...

Setiap pekara yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya...InsyaAllah