Windows Live Writer….senang sungguh!!!!!!!!!!!!

Jalan2 ke sana sini…..singgah jap kat blog QueenIzyan….entri yg terbaru die ckp senang senang lagi senang…..check la ape yg senang nyee…..rupe2nye digunakan Windows Live Writer tuk tulis blog….waah!!…aku pun gatai la check lappy….rupe2nya ada laaa…ahakz!…dah nak 2tahun pakai lappy ni…baru arini aku tau ade software ni…..dem!!….mmg jahil jgk aku ni…..hahaha….thanks to QueenIzyan kerana memberi panduan baru tuk saya….ahakz!!!….sonok nyeee…..

senang

kan senang….nak masuk picture pun….drag n drop je…..clik sane sini…so…mase offline pun leh tulis2….yela..selalunya kene on9 bukak blogger nye web….masuk sane sini….kene ade internet yg stabil…baru leh tulis2….sekarang ni…senang je….offline pun leh tulis…save…bile ade internet….trus je upload kat blog….sbb die link terus ke kite nye blog….sungguh senang….betul laa….ahakz!!…..nnt saya banje awk Kepci ok….kalo jumpe…huhu……….

2 comments:

ankeljonni said...

ahak... aku pun baru tauuuu... aku pun nak try gak ar... tq... tq...

MOnSter KEkhai said...

sila2......huhuhu