5 Tabiat saya ~~ kene tag…

Huhu…duk pikir2 entri terbaru..tibe dlm wall Fb tuan punye blog AKU TAK FEMES anto msg…bahawa se nye aku di tag….huhu…..baek!….saye jawab tag anda….arerer….5 habitat tabiat saya…huhu….tag ni dpt hadiah…..arerer….tapi aku xmo join la…bkn nye aku sombong tapi tak larat nak tag org…hehe…(tulis dlm mood mengantuk)….arerere….baek!..jum tulis…

5 tabiat aku ialah…..

  1. Bangun pagi mesti cari air kosong…..kalo tak rase tak sempurna……..
  2. Tidur….mane2 aku sempat melelapkan diri…aku kan lelap…walau pun tgh memandu….alamak…teringat excident tahun lepas…….bahaye2…dont sleep n drive….
  3. Tangkap gambo….waaa….ni mmg tabiat aku…sejak dua menjak ade Kak NON ni….aku makin rancak….hahahah……
  4. i love to eat…..nyum!…mencari makanan yg sedap2 mmg tabiat aku…plus kalo makanan tue jenis yg pedas dan mengiurkan…..hahaha……akan aku promote dlm blog…
  5. i love to write….aku akan menulis jika happi…jika sedih….itu dah jd sebahagian dalm diri….dlm half of my story in this blog….arereere……..

so…5 tabiat yg aku leh tulis…hehehe……so thanks cik nurrul ain sbb tag saye…..alangkah rase diri ini famos amos lak….heheheh………

0 comments: