….termenung panjang….

Umur dah 28 tahun….

Bujang…..tapi gatai nak kawin….

aset….moto nyamuk…laptop…sebijik kak non…

duit….kire2 dlm dompet sekarang ade rm 3….

korje….ngn org….baiki komputer….

gaji…cukup2 mkn……

ummm…aku pikir2 dari segi kewangan sekarang ni aku sungguh la kureng….mmg manusia boleh hidup tanpa duit…tapi tanpa duit…segala-gala tak menjadi….duit mmg menjadi bahan pemikiran aku sekarang ni….umm…mane nak cari duit…kerja lebih masa??….kerja part time…?…adess…agak berat rase nye aku mencari jalan mengumpul duit sekarang ni…tapi insyallah…selagi daya aku akan kumpul dan kumpul….segala aktiviti yg mengeluarkan duit…aku akan sekat dan batalkan…maaf la kengkawan…kalo nampak aku akan mengurangkan aktiviti keluar bersama korang…sbb nak mengumpul duit….hehe…mase depan beb….hehe…padan muke aku jgk sbb tak mengumpul dari dulu…ade la jugak mengumpul skit2…tapi xde la byk sgt….so…kene la ubah skit perancangan….hope projet Kak Non ni menjadi la..ade la side income…amin!….moga perancangan aku n si dia di makbulkan Allah….amin!….go go gambate!!..

5 comments:

ankeljonni said...

harharhar... selamat berjaya bro....


baru nak ajak lepak dangdut... huhuhu...

MOnSter KEkhai said...

aerere...lepak dangdut.....adesss....huhu...

Unknown said...

memang susah nak kumpul duit zaman skrg nie..kerja 10 tahun pun belum tentu dpt kumpul duit..makin besar pendapatan, makin bnyk lah jugak perbelanjaan

MOnSter KEkhai said...

tapi insyallah...jika ade kemahuan distu ade jalan...

shahjiehan said...

moga cepat kawen!! hehehhe

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: Alkisah Monster Kekhai dan ShahJiehan.