kawin!!!??


ehh..along bile nak kawin ni?...huhh..soalan yg boleh menyebabkan aku hari2 maigrain...buka dan pejam mata dah nak masuk 2010..cam joy ckp tahun depan kite da meningkat umur..."27" beb satu angka yg agak mengusarkan aku...yela..mane tak nye...bile la aku dpt keje yg boleh menjamin mase depan aku dan si die ni(lihat dlm gambar)..."honey, doakan hubby yek" ayat yg aku selalu war2 kan pada si die setiap kali aku menyentuh bab kerje...aku tau si die mengharap sgt aku dpt kerje yg lebih baik dari sekarang...insyAllah...kalo di izinkan tuhan rezeki kita tak kemane2....ape yg perlu honey habiskan belajar dulu...huhu...jiwang la plak aku ni...hah!!~~baru 2 hari yg lepas seorg sahabat dgn gembire nye menyambut org baru dlm keluarge nye...taniah abg ejumps n kak yati sebb dpt baby boy...waa...pasni leh la bawak p bersilat...hhuu....wachaaa~!!aku plak bile lagi??adus...soalan cepuemas sekali lagi di tanye bagi warge2 bujang yg dah nak terlebih usia ni mcm aku...haha...relex beb...cool down...kite leh jawab nye soalan ni....jawapan nye hujung tahun....tapi tak tau tahun bile...kah kah...aku doakan tahun depan adalah tahun yg membawa seribu rahmat pada aku...keluarga dan sahabat2 sekali...amin~~!!!

2 comments:

MyStall Network said...

alahai relax la bro,jiwa muda lagi beb.tak tahan masuk je bilik air,mcm xbiase plak.ahaks2.

cha,dtg le umah aku jumpe dato ibrahim zain sabtu ni.

Arzul said...

ok..keep it up. hehe....teruskan!