aku jeles!!!~~~

Huh!..keluhan nafas aku keluarkan dari mulut ku ini...huh! sekali lagi.....adus...ni ape ni...asik mengeluh je...yela..aku tgk blog rakan2 p utara buat aku jeles sgt2...huhu...ape2 pun taniah rakan2 sebb berjaya mengadakan konvoi ke utara dgn jaya nya dan mohon maaf kerana tak dpt nak bersama rakan2...tugas dan kerjaya menyebabkan tak dpt nak bersama...hati mmg nak sgt ikut tapi ape kan daya ikut melalui doa jela...huhu....lame jgk tak ber eyeball bersama rakan2....byk juga aku ingin bertanya pasal radio amatur ni...yela..aku diketegorikan org yg tak cukup ilmu lagi pasal radio amatur ni...insyallah kalo ade mase nnt aku mmg nak singgah ke PARTS untk menuntut ilmu dan bertapa disana...hehe....sekarang hanya berbekalkan "handy" aku hanya bermonitor je di ruang udara..hampir 4 bln aku tak ber"QSO" dgn rakan2...rindu jgk nak borak2 ngn pak deris di V22...huhu....dengar celoteh 9w2ipt tiap malam...sihat ke pak deris?...lame tak bertanye kabar...9w2sdm jgk lame aku tak bersalaman...selalu nye kalo tak berborak di ruang repeter mesti di "loceng terbang"...yela masing2 sekarang sibuk dgn kerjaya...harap kalian semua sihat2....doa dan harapan moga kite semua dpt ber eyeball macam dulu2...seronok ooo...masing2 ade cerita masing2...hehe...insyallah...amin!!!~~~9w2kkx

0 comments: