...........silent?


Duk temenung jela aku kebelakangan ni kat kedai...ape yg dipikirkan pun aku tak pasti...tapi yg pasti aku selalu memerhati gelagat org yg lalu lalang di depan kedai...macam2 yg ade...biarla dorg..tapi yg kadang2 mengasikkan aku bile tgk anak2 kecik yg bershopping ngn keluarga memilih baju...kasut sekolah...alat2 tulis...teringat aku zaman2 sekolah dulu...bile nak masuk je tahun baru..mesti p shopping ngn mak n ayah cari baju baru....hehe...kalo tak dpt meronta2..yg best nye bile meronta2...dpt la hadiah dari ayah aku....huhu...pelempang la ape lagi...senyap trus...keh keh...tuela pengalaman yg aku takkn lupekan sampai sekarang...haha...penah sekali aku beli pedang mainan(pedang samurai)plastik..punye nye asik main sampai aku tak ingat nak mengaji...mase tue baru nak bace Al Fatihah....last2 pedang balik makan tuan..yela mane tak nye aku kene rotan ngan ayah aku guna pedang tue...hehe...abis lebam2...start dari tue...aku takmo da ponteng mengaji...haha...kalo la leh rakam aku nangis sambil mengaji mesti ketawe terbahak2 aku sekarang....nak bace Al Fatihah pun amik mase setengah jam...mengeletar beb...ayah aku garang mase tue...huhu...ok la...nak sambung silent jap...aku mau tidooo!!!~~~

1 comments:

Arzul said...

ada lagi member kita dok shopping seluar sekolah sampai skang..haha