Yong!!!Taniah!!

Huh!!akhirnye sepupu aku yg kepoh ni kawin jgk..hehe...taniah la yong...cepat2 dpt anak leh la aku ajar die silat(huhu..promote la plak)...alhamdulillah majlis hari tue berjalan dgn lancar walaupun berpusu2 org dtg..pada Ayah Chik dan Mak Chik taniah kerane menerima menantu yg sulung dlm keluarge...hehe...utk Pak Teh C.S.I (chef syokri international) ur rock laa!!!makanan pengantin aritue mmg ade klas....lima bintang aku bg...siap bertambah2 nasik dibuat nye...eh..jap2...aku ke pengantin atau sepupu aku?...ala...pengantin sibuk layan tetamu..aku layan diri la...kah kah...cume terkilan sedikit sebb opah da tak leh berdiri..kene la baring kat dlm bilik peraduan diraja tue...maaf yek opah org besar batu gajah(akula tue) aritue tak dpt nak sembang2 ngan opah....muaahhh!!!syg opah...alahai sedih la plak...tapi aku hari tue dah jd chef jgk...siap goreng ayam lagi...huhu...pengantin berinai warne merah aku lak inai warne kuning...yela mane tak nye....gaul2 serbuk kunyit ngn ayam...ape daa...yg pelik tue...ade lak org tanye...mane dpt inai warne kuning?...haha...macam2...yg lagi wat aku kembali maigrain ni bila soalan cepuemas ditanye oleh ribuan peminat....oohh..berdas2 tembakan bertalu2 di badanku ni...nyaris aku belajar elak ngan neo(dlm movie matriks)...aku siap bg jawapan yg bernas lagi jati...huhu...."insyAllah" hehe...tue la jawapan aku...diorg tak leh jawab nye...ape2 pun ucapan selamat pengantin baru pada Yong n pasangan..moge dimurahkan rezeki...dipanjangkan umur...dapt anak2 yg soleh dan solehah...amin!!!

0 comments: