Sad Face....rindu Si Die!!!

adus...maigrain aku kembali lagi utk seberape kali nye minggu ini....ntah la..nape kerap sgt dtg...mungkin memikirkan perkare2 yg akan aku rancangkan tahun hadapan....tapi utk ini aku mmg pening dan buntu tak tau nak buat ape da...si die mcm merajuk ngn aku...dah beberape hari kebelakangan ni aku menerima sms dari si die begitu kurang sekali....kdg2 langsung tidak...aaahhh!!kenape yek?...maybe ade perbuatan aku yg membuat si die tersinggung...maafkan hubby...hope si die memaafkan aku jika ade kesalahan yg tidak sengaja aku lakukan...miss her so much!!!...gile rasenye kalo org yg kite syg tibe2 senyap dan tak beri kabar berite...kalo korang mampu menahan nye...aku tabik!!!...tapi aku tidak...walau badan aku sebesar ini...hati ku masih lagi kecil dan tidak dpt menampung kerinduan...huuuh!...mengeluh aku tika aku menaip entri ni...baru je td call si die...but the result is nothing...si die mcm marah sgt kat aku...she said "takde ape...baby ok je"...but something in her voice buat aku tertanye2....umm...sekse nye yek kalo kite menunggu...baru aku tau perasaan kalo kite menunggu perkare yg kite harap sgt....macam mau pecah je kepale ni...doa dan harapan moge hatinye tidak berubah mencintai aku...sbb aku mmg syg si die sgt2...Ya Allah! moga hubungan ini di restui oleh Mu dan panjangkan jodoh kami hingga ke syurga Mu Ya Allah!...amin!!

3 comments:

aku yang tak femes said...

hubby - baby
mengingatkan aku pada seseorang dimasa lalu....

huwaaaa....perangai si dia yang kamu punya pun macam aku jugak... ada sesuatu yang terselindung, nampak di air muka, jelas dalam getaran suara, tapi balik2 cakap "takde pape... ok je..."

si dia mahu kamu find out ape yang silap tu....

MOnSter KEkhai said...

waa..kene find out ekk...begitu mencabar puzzle ni....

MyStall Network said...

hohoho ate,kasi hadiah la chor...kasi yg cute,beli jiwa beb tp kalu aku,lantak le.hahahaha kang die bosan die ok la blk.

*baca je tp jgn ikut.