EgO?!...dimana....

peh!!...seharian keje penat sungguh..tapi blum abis lagi...jd mase rehat ni aku amik kesempatan utk menulis ape yg aku rase nak tulis...ape dee...oo..lupe..tajuk atas tulis EgO?...dimana....huhu...setiap manusia yg ade dlm dunia ni ade ego masing kan...cume kite perlu tahu dimana kite perlu letak ego tersebut....kawan2 rase kat ner?...lutut ka?...kepala ka?...idung ka?....huhu...aku pun tak pasti dimana perlu letak ego...jgn ckp di parking moto udah..itu moto ego dee...adess....teringat aku pada seseorg....ego nya agak tinggi...huhu..bia la...cite lame....so dimana?...aku pun tak tau jawapan nya...huh..di pikir2..di kaji2...kebanyakan ego ni selalu buat org sakit hati....lu pkir la sendiri!!..bak kate nabil...huhu....pepatah org lame "ikut resmi padi..makin berisi makin tunduk...jgn ikut resmi ayam jantan...baru tumbuh taji...sudah medabik dada..."huhu....last2 ayam tue kene sembelih...tue la ego sgt...ekkk...ade kaitan ke?...ape saje dee...ape2 yg kite buat dlm hidup ni bia la kerana Allah dan utk Allah...baru berkat...insyallah...amin!!...

0 comments: