Org Gemuk Selalu Rugi......

Assalamualaikum.....ehe...saje je wat entri cam ni...sbb dlm mase badan aku beso ni..mcm2 dugaan aku dpt...huhu..tak kire la...dari segi baik atau buruk nye...tapi ade je yg buat aku terpikir dan terpikir....sbb ape aku kate org gemuk selalu rugi....

1. kalo bab time nak makan tue mesti kene kutuk dulu baru la selesa nak makan..."hah...ni jgn bagi dak gemuk ni...abih lauk2 dia makan".....adess...mcm la aku ni pelahap sgt...

2. kalo aku tertido sbb badan letih...mesti jd bahan...."tue la ko gemuk sgt..."....adess...sabo2...

3. bab pompuan lak....selalu nye gagal la...sbb abg boroi perut kedepan ni...ramai yg xmo...haha..adess...ni pun baru je kene reject...rase nye laa...huhu....

4. kalo pergi interview mesti org pertama yg kene reject...sbb diorg anggap org gemuk malas....umm..

5. kalo berjalan ngn kawan2....org yg last sekali di belakang ialah kawan yg gemuk...huhu...kene la tinggal beb.....aku tak kisah bab tue...sbb leh windows shopping sorang2...huhu...

6. bab panggilan name...." abg mok"...."gajah"...."boroi"...."gemuk"...."dinasor"...."bab aka debab"..."monster tapi ini mmg nickname aku dlm internet aku tak kisah"...."balang ini nick mase blaja dulu"...."perut"....mcm2 la...huhu..ape2 org gemuk selalu dipanggil panggilan yg agak kurang senang didgr.....

huhu...ni la antare2 list kenape org gemuk selalu rugi...nak di listkan satu2...byk kot...huhu....tapi aku tak kisah laa sebenar nye..cume ingin menyedarkan org yg tak sedar....sbb ape...org gemuk pun ade life jgk...bkn hanye nak mkn or tido semate2...org lain pun mkn n tido jgk....umm...ntah laa...ape2 aku ttp begini dan begitu...hidup kerana Allah...mati pun kerana Allah...bkn kerana pendapat2 org yg tidak selesa melihat aku....ape2 insyallah next bulan nak bwk ayah aku medical check up...hope die ok....rase nye aku kene pikir tuk take over tugas2 ayah di kedai....umm...

3 comments:

aku yang tak femes said...

saya pass entri awak ni, kat member, lelaki dan tembam jugak...refer to this paragraph

kalo pergi interview mesti org pertama yg kene reject...sbb diorg anggap org gemuk malas....umm..

dia kata : ni memang betul... dia sendiri pernah kena reject dalam jawatan PTD.

baru sy tau, jawatan PTD hanya untuk orang yang smart & good looking,,, patut la ramai awek gilekan mamat PTD.

MOnSter KEkhai said...

umm..mmg benar pun..sbb saye berape kali sudah asik di reject...ntah laa....saboo...

p0is0n_r0ses said...

sy p0n gem0k.. lalala~~
pedulikan d0wg 2...
0wg mmg slalu jeles ngn kelebihan 0wg len...