Really.....i'm ok....

Really...i'm ok...coz now im wanna carry on wit my life n make a new journey without u dear....im happy for both of u...n please don't be sorry for me ok...im now stronger n more happier now...hehe...see...im smiling..peh!!..ckp omputih lak aku ni...untuk si dia yg lepas...aku disini ok je...jgn riso k...sentiasa doakan yg terbaik utk sidia...ape2 aku disini dah terus kan hidup seperti biasa...sentiasa happy dan ceria disamping keluarga....erkk..alhamdulillah...opss..sedawa la plak...sorry la kengkawan..baru pas pekene burger td...siap double daging lagi..kalah Mcd..huhu...be serius la ok...utk si dia...kenangan2 yg lalu kite jdkan satu pengalaman dan pengajaran bagi kite terus kan hidup ini...jdkan la perpisahan kita ni sebagai satu anjakan utk kite mencari bahagia yg sebenar...insyallah...ape2 aku disini sentiasa berdoa dan berharap sidia happy bersama org yg tercinta...jgn riso ok...aku sudah boleh terima segala nya...pengalaman yg lepas agak membuat aku lebih sabar dan menerima segala dugaan dgn lebih tenang...kini aku ada awek baru...haha...name die acer 4736G....ok ape...huhu...ni la buah hati aku sekarang...tempat luahan rase...dan tempat bermanja aku...haha..ok kan...so terus kan hidup...tabah kan hati...ingat Allah...amin!!!

0 comments: