Kalo aku Jahat......

umm...kalo la jahat...rasenya aku dah balas dendam kot...mcm2 aku leh buat...mcm2 aku leh lakukan....kalo la aku jahat....aku akan buat sampai aku puas hati....aku sebarkan macm2 cite....kalo la aku jahat.....aku gunakan ilmu yg aku ada....aku gunakan pengetahuan aku ni...utk wat jahat laa....kalo la aku jahat....balas dendam tujuan pertama aku......tapi....ape gunakan.....ape faedah yg aku dpt....sakit hati lagi ade lah....family aku sedih...mak aku nangis...peh!!..cukup la dulu aku wat mak aku nangis...sekarang xmo2...tapi hati aku sekarang ni memberontak....mahu pembalasan...mahu wat ape saje...mahu transform jadi monster betul2....umm...tapi aku tau...ape guna...tak berguna langsung kalo aku jd cam tue...kebelakangan ni kesihatan aku merudum...sbb ape yek?....ntah laa...musim ke?...maybe kot...hope cepat2 la sembuh...sbb mase sakit ni...hati ni mcm2 pikir..nak itu..nak ini..nak marahla...sedih2 la...emo sane...emo sini....bile sihat...xde la semua ni....adess...cepat2 sembuh.....amin!

1 comments:

aku yang tak femes said...

menghukum tu bukan tugas kita bro... hakim yang menjatuhkan hukum tu lain la, itu amanah Allah kat beliau.