Satu Ramadhan - no Gaji -

Alhamdulillah Ramadhan menjelma sudah....aku pun mmg menanti benar bulan seribu rahmat ini....kenapa?...sebb bulan ni la aku suka berdoa dan berdoa....pada bulan ini juga aku nak berjimat cermat...pada bulan ini juga aku cuba menunaikan segala azam aku....cuma bila dtg bulan ini pelbagai dugaan yg dtg....yg paling terduga ialah gaji begitu lewat sekali....adess...ketika aku memerlukan sgt gaji bulan ni....ialah...nak bayar bil berukband ni....baju melayu yg aku tempah lom bayar....duit kutu....yg paling penting....duit modal cokolat ni...adess..kalo xde duit...cam ner nak amik cokolat tuk berniaga....Ya Allah...moga dipercepatkan lah gaji ku....amin!!...dah malu ngn mak ni...terpakse la loan pada dia...huhu..mak...pinjam rm10...huhu..malu siot!!!.....tapi jgn riso anakanda mu ini akan ganti siap banje KFC...haha..adess..itu pun kalo gaji masukkk.....huhu...sabor je aa....muke aku bulan pose ni da mcm cookie monster tuee.....berbulu-bulu je ngn bos...adess...nak bukak cawangan baru pun...ingat2 la pekerja kat sini.....so.....salam Ramadhan n selamat berpuasa....amin~~!!

0 comments: