AwarD….

Dlam aku berjalan2 die dunia blog ni….aku asik terpandang sesuatu… “Blog Award”….wow!….baru aku tau blog pun ade anugerah….arererere…selame duk wat blog tak tau aku akan terciptanya benda ni….ahakz!!….tapi mmg tak dinafikan…blog2 yg di anugerah kan itu mmg menarik dan ade yg buat aku mengziarahi tiap2 hari….hehhe…so meri kite compare blog aku ngn blog2 lain…jeng jeng jeng……

  • Pertama – Warna atau theme blog
    flyers1
     

Blog Aku: arererere….mmg plain sungguh….ape ade…warne putih campur warne2 yg tak meriah…ahaha…tapi aku suke cam ni….

Blog yg aku ziarah: contohnye blog ini….Queen Izyan….bg aku sungguh ceria blog die…areerere…cam ner ekk wat ade blink2 camtuee…arereerer…mmg aku fail bab2 main2 HTML coding ni…..

  • Kedua – cerita atau isi perut blog
    P1080612
     

Blog Aku : ape ade??…cite aku je la aku cite….ahakz!..so mmg x menarik…sbb aku bkn artis…yela kalo artis…mesti ade cerita menarik nak dicerita kan….aku…bgn…p keje…duk keje…balik..mkn…tido….uhuh…tue la cite aku…menarik tak??….arererere…bg aku mmg menarik…sbb tue nak kongsi2…haha….

Blog yg aku ziarah: contoh blog ini…Aku yg tak Femes…blog ni mmg akan aku sentiasa ziarah sbb mmg cerita dlm nye menarik…lagipun tuan punya blog ni pun membe…hehe…kongsi hobi yg same….die suke kucing…mcm aku…cian kat die..sbb kene bg kucing kesygan die pada org lain…umm…aku lak yg sedih….(T_T)….eekk…ni nak cite kucing ke pasal blog…

  • Ketiga – Gambar…
    TransformDay

Blog Aku: kalo bab gambar2 ni mmg kalo aku letak tak gambar dlm pakcik google mesti aku letak gambar aku sendiri…nak lukis??…areree…tak reti….nak design??….lagi la tak reti…..ahaha…so…curik la kat pakcik google…atau duk paste2 gambar kat lappy aku ke blog…menarik??….bg aku sungguh menarik…..huhu…

Blog yg aku ziarah: haaa…kalo bab lukis melukis ni aku suke blog ni….Catatan Abg Jonni…sbb semua lukisan die lukis sendiri n sungguh menarik…arererere….bro goriee…bile nak ajar melukis ni??….hehe…satu lagi blog membe mase blaja dulu….Alif Firdaus Aziz….die mmg berbakat…mase kenal die waktu blaja dulu pun die byk jgk melukis….peh!!…now he become cartunis….taniah2….

  • Keempat – Iklan
    P1080781

Blog Aku: hehhee…sape la nak letak iklan dlm ni cik abg oiii…dah le kelam2 je org nak dtg…huhu…jd aku letak je la iklan cik nuffnag tue satu…jadi la..dari takde iklan..nnt org cakap aku tak reti pakai wiget….hahaha…..

Blog yg aku ziarah: peh!!….dasyat2…mmg leh buat duit kalo blog kite sentiasa diziarahi pengunjung kan….hehe…..nak letak contoh blog..rase nye tak perlu kot…sbb…kalo blog menarik mesti ramai org…pastu leh letak iklan n jual….arereere….

so ini empat contoh yg aku rase leh diucapkan dlm ni…haha….nak tulis byk2 malas…biase laa..aku kan jenis blogger yg suke tulis pendek2 ni…senang pun…arererere…..jd pesanan dari aku…kalo nak wat blog…terpulang pada masing2…..kalo jenis nak famous2…wat la cite2 yg famous2….kalo nak blog sedih2….wat la cite sedih2….kalo blog kelakar2…wat la cite klakar2…kalo blog jual barang…jgn wat cite jual barang…kalo wat cite…barang takde…custumer pun bengang….ekk!!..apesai aku marah2 ni….hehehe…(terkene)…..so….abis cite!!!….huhu…..

 

nota lutut: gambo takde kaitan ngn entri…saje suke2 letak….ahahaaa….

2 comments:

shahjiehan said...

wah2...pandai along edit gmbar..che ajo sikit

shahjiehan said...

wah2...pandai along edit gmbar..che ajo sikit