“bzzzz!!”….arerere….

Aritue aku ade tugasan skit kat klinik GG kat Batu Gajah….arerere….dgr je klinik GG…aku dah terbayang mcm2 dlm otak ni….GG kene cabut….tebuk lubang kat GG…nurse yg garang…doctor muke masam…ganaz2!!….sampai2 je aku trus jumpe nurse yg jage kaunter…”akak…saye nak jumpe Dr. Rokiah…” huhu…kebetulan waktu tue mmg ramai org nak check GG…aku pun muke selambe katak trus masuk…..”bzzzzzzzzzzzz…..!!” the 1st sound aku dgr bile melangkah masuk….arereere…ngiluuuuu beb…cam aku lak yg kene tebuk lobang kat GG tue….takmo tgk trus aku masuk dlm bilik doktor tue godam2 pc die….huhu….backup ape yg patut…..”bzzzzzzzzz…!!…bunyi tue lagi aku dgr….arerere…aku kembali ngiluuuu….adesss…nape ntah aku cuak sesangat duk dlm klinik tue..sedang kan aku duk service komputer je…da mcm aku lak yg kene check GG….takut2!!..yes…aku takut cabut GG..sejak dari dulu lagi…hahaha…peh!! selesai trus aku kemas2 panggil doktor n trus blah…fuh!!….

Tapi sok nye plak kene p sekali lagi…jeng jeng jeng!!….ni yg aku fail sungguh2 ni…adess..nak tak nak..kene la ngadap….cam biase la..sampai sane aku trus masuk bilik doctor tue xmo tgk benda2 yg diorg buat…sekejap je aku install benda2 dlm pc doktor tue…tapi terpakse menunggu dia sbb ade pesakit…so aku duk menung….lame2 dah jemu plak tunggu….ummm…jd aku p skodeng jap tgk doctor n nurse2 tue berkerja…wow!!..ade nurse comel…haha…duk perati2 “bzzzzzz…!” bunyi tue ade lik…aku tgk doktor tue tgh rawat pesakit tue…dtg dgn lebih dekat lagi..huhu…berani la plak aku kali ni…yela…mau tgk ape die wat…rupe2 die ngn cuci n tampalkan GG pesakit tuee…ooo..cam ni ekk die keje…sambil2 tue aku perati2 la keadaan sekeliling…umm…cuma aku agak pelik nape ramai yg mengatakan doctor n nurse2 die agak kureng profesional…umm…dari segi pandangan aku…diorg mmg sempoi…doctor yg rawat pesakit tue cukup ramah…siap bg tips2 lagi cam ner nak jage GG ngn elok…pesakit tue pun senyum je bile lepas dirawat…aku tgk dak kecik yg kene rawat diorg tak marah2 pun walau wat perangai…biase la kan dak kecik mesti meronta2…tapi nurse2 kat situ siap pujuk2 lagi…umm…peralatan..canggih…kebersihan…sungguh bersih…bukan aku nak lebih2 memuji tapi dari segi pandangan aku…klinik tue mmg ok…umm…sampai aku nak plan2 wat pemeriksaan GG minggu depan..huhu…yela..leh jumpe nurse comel tuee..hahaha….

SP_A0060

aku snap picture ni curik2…tekun sungguh doctor ni wat keje…”bzzzzzz…!!”

nota kaki: Taniah!!!…utk pasukan Harimau Malaya kite….hip hip horayyy!!…..aaaumm!….

4 comments:

casandra said...

su slalu kena bzzzzzzzzzzzz!! tu..shakit..gg lubang..wawawa

ankeljonni said...

oooo... curi2 ambik gambo ye....


nota tengkuk: yahooo... malaysia menag...huhuhu... tahniah pd sume pemain...

MOnSter KEkhai said...

su: wawawa...sbb mkn cokolat byk ni...heheh....

abg jonni: haha..biase laa..curik2....

huhu..yeahh!!...sonok tgk malaysia main!!...the best...

shahjiehan said...

sempat lagi skodeng dr ea... hahhaa