Good mood…

Lately aku asik tidur lewat…tetapi mesti bgn awal…alhamdulillah…seawal 6 pagi…yela…selalunya bgn 7pagi kire awal bg aku…selepas tu mesti kelam kabut menunaikan ape yg fardhu…tapi sekarang aku mula bgn awal…cuma aku sorang tau puncanya…tiap pagi mesti dlm mood yg sgt2 ok dan terbaek!….pergi kerja pun semangat waja seperti kamen rider RX nak p menumpaskan raksasa….huh!…

Moto rosak…masuk bengkel tidak juga mengspoilkan mood aku yg serba ok ini…mcm ade suatu aura…mcm ade suatu kuase yg sentiasa menberi aku mood dan semangat….heh!…tersenyum sendiri itu pasti…menyanyi dlm bilik air satu kewajipan sekarang ini…

kadang2 hati tue bagaikan menari2 dlm badan ni…ahakz!…apesai…apesai…cume aku sorang je tahu….mungkin ini satu permulaan yg terbaek dlm hidup aku…mungkin ini satu cerita gembira dlm hidup aku…tapi aku ttp melangkah dgn hati2….melangkah penuh waspada walau sekarang ini dlm GOOD MOOD…!!!

6 comments:

Mohzam said...

Wah Monster..dalam hati sudah ada taman ke?

ankeljonni said...

yaaa.... hati sudah berbunga-bunga....

Reine Des Coeurs said...

ehem2.. berbunga2 hati yer.. ^_^

casandra said...

cayok2 famy

MOnSter KEkhai said...

huhu....bunga2...adesss...tak sabar rase nyee...nnt cite yek...huhu...

p0is0n_r0ses said...

hati menari2???? woww.... ehem3!! hehe... sape kah yg berjaye membuat hati anda menari2 2??adakah???adakah????diakah????kahkahkah..... ;P~