Sunday…

“Bila rasa gembira tepuk tangan”….clap!….clap!…..huhu….last night aku tdo sambil tersenyum….senyuman yg bg aku sudah lame aku simpan dan pendam….yela…sejak cerita dahula kala….aku sukar utk tersenyum sambil tertidur…ahakz!….kalo mak aku pasan ni…mesti kene perli tahap maxima ni…haha…adess…satu phone call yang mengambil masa 1 jam 11 minit mampu buat masa 24jam aku hari ni dgn mood yg sgt2 ceria…dah mcm kanak-kanak rebina yg mabuk rebina….hahaha….nyum!…..

“Org yg menang adalah dari org yg sabar”……..satu perkataan yg aku sgt2 pegang sekarang ni….byk perkara aku sabar dan menunggu…utk kali ini pun aku sabar dan sabar…harap berita dan cerita gembira di akhirnya nanti…amin!….

“Usaha tangga kejayaan”…..ayat yg dijadikan tema dlm latihan….alhamdulillah semalam walau byk kalah tapi seorg dpt pergi ke SUPER….sungguh2 seronok….walau bukan aku yg dlm gelanggang…aku hanya pelepas….tapi keterujaan melihat diorg berentap sgt2 membuat aku seperti berada didalamnya…zaman utk aku mungkin terlepas tapi aku tetap akan menurunkan ilmu yg tidak seberapa ini pada generasi bwh aku….huhu…taniah tuk husni sbb walau ko kecik tapi ko leh wat lawan yg tinggi dari ko tewas…peh!!…

0 comments: