She a Teacher…

cikgu amy - Copy

Perak Art Festival outing….Perak Lens…

Terima kasih pada sifu sifu yang sudi mengajak ke outing kali ini….walau hujan event tetap dijalan kan…ok..telent di atas nama nya cikgu amy…orang yang sempoi…haha..asik gelak je ngan dia ni…lagi lagi aku berkobelarasi mengutuk yeen…haha..sorry la yeen…aku tidak sengaja..^_^…

She a teacher…dalam masa yang sama dia juga talent….

Selesai di sana…aku terus dengan yeen bercadang cadang pergi makan tenghari plus sarapan pagi….pusing demi pusing…akhirnya kitaorang pegi ke Aeon Station 18 untuk menyantap…KFC…jadi lah…asal kenyang…

Habis di sana…cadang nya mahu karok…tapi malang tidak berbau…tayar kereta kancil ku bocor di tengah jalan…

375795_345332158892113_1227310621_n PSSSHP*gambar ehsan dari kamera yeen

 

Yang paling best nya….rupa nya tayar spare pun bocor….hahaha….terus rasa nak menari gangnam style…op op op oppa gangnam style!!!…jadi terpaksa lah menelepon encek izzi aka bulat datang membantu….dalam menunggu kedatangan beliau..aku dan yeen masing masing berkarok di tepi jalan bagi membantu penguna jalan raya supaya segar bugar dalam memandu….hahahah!!(tak dapat karok…kat tepi jalan pun jadi)….

Alhamdulillah…selesai semua…dengan kos RM115 kereta kancil comel ini telah bertukar tayar baru berjenama Dunlop….terima kasih juga pada encek bulat yang datang membantu…paling aku segan sekali bila dia menawarkan tayar spare secara percuma untuk aku…peh!!…mana nak dapat sahabat macam ni…langsung tidak berkira…terima kasih bro!!….

yeen…sudah tertido…kecian bakal boss aku ini…seharian bersama aku pergi sana sini…last last kene tolong aku tukar tayar pulak..sorry boss…hahaha….

IMG_5424*my boss to be….owner of ACE Technologist… yeen… 

0 comments: